کرم دور چشم مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

آیا می دانید کرم دور چشم خوب چه ویژگی هایی دارد؟ در این مطلب به ویژگی های اصلی کرم دور چشم خوب اشاره شده است.

چرا کرم دور چشم بزنیم ؟

کرم دور چشم خوب چه ویژه گی هایی دارد؟ به اعتقاد خیلی ها، چشم ها با شما حرف می زنند و شاید به همین دلیل است که یکی ازاصول مراقبتیِ زیبایی، استفاده از کرم دور چشم برای رسیدگی به زیبایی وسلامت چشم ها است.  پوست در ناحیه دور چشم ها چربی کمتری دارد و شکننده تراست، مستعد خشکی وچروک است ونشانگان سن و خستگی را زودتر از سایر اجزا صورت نشان می دهد.

از یک سو سن و عوامل بیرونی می توانند باعث چین و چروک، پف و تیرگی شوند و از سوی دیگر با استفاده از کرم دور چشم خوب می توان به کاهش این نشانه ها کمک کرد.  محصولات مراقبتی دور چشم در فرم های ژل ، سرم و کرم در بازار  وجود دارند و برای سه دسته رده بندی  سنی مختلف ( زیر ۳۰ سال، بین ۳۰ تا ۴۵ و بالای ۴۵ سال ) و با کار کرد های متفاوتی تهیه می شود.

کرم دور چشم خوب برای هر کسی با توجه به سن و کارکردی که از آن انتظار دارد، متفاوت است . بر اساس عملکرد انواع مختلف کرم دور چشم هر محصولی می تواند نیاز افراد به  ضد آفتاب ، مرطوب کننده و آبرسان ، ضد تیرگی ، ضد پف و ضد چروک ( هم پیشگیری و هم تا حدودی درمان )  را جداگانه بر طرف کند.

به صورت کلی یک کرم دور چشم خوب طبق تعریف پزشکان باید با تامین ریز مغذی های  های مورد نیاز و حفظ رطوبت پوست دور چشم آن را حتی المقدور دور از چین و چروک نگه دارد. در واقع با حفظ رطوبت پوست دور چشم به صورت پیشگیرانه می توان تا حدود زیادی شادابی و طراوت آن را حفظ کرد و از چین و چروک جلوگیری نمود.

از کرم دور چشم خوب چه انتظاری داشته باشیم؟

جوان سازی

کرم دور چشم خوب برای افرادی که بالای سن سی سال هستند معمولا شامل موادضد چروک ، ضد پف و ضد تیرگی است . این کرم ها با تغذیه عمقی پوست اطراف چشم از بروز چین و چروک های جدید دور چشم جلوگیری و چروک های ریز را تا حدودی رفع می کند.

کاهش تیرگی و پف

مواد مغذی کرم های دور چشم با نفوذ در ناحیه اپیدرم وجوانسازی آن بخش از پوست باعث افزایش حالت ارتجاعی  و جلوگیری از افتادگی ، کم رنگ شدن ملانین پوست و کاهش پف دور چشم می شوند. هم چنین با داشتن موادی مانند آنتی اکسیدان و کافئین می توانند باعث روشن شدن دور چشم شوند.

پیشگیری و درمان چین و چروک ، لیفتینگ

کرم دور چشم خوب برای درمان و پیشگیری از چین و چروک معمولا شامل موادی ساکارید ، ویتامین C و E ، منیزیم ، کلسیم روی و  خانواده ویتامین B است که با محافظت و احیا پوست دور چشم از چین خوردگی جلوگیری و در صورت وجود چین و چروک ها از روند رشد آن ها جلوگیری کنند. در گروه سنی بالاتر از ۴۵ سال کرم های دور چشم خوب باید علاوه بر آبرسانی و حفظ رطوبت، خاصیت لیفتینگ نیز داشته باشند.

همیشه گفته شده که پیشگیری مقدم بر درمان است . برای کرم های دور چشم نیز وضعیت به همین شکل است . بهتر است با مصرف مدلی از کرم دور چشم خوب که متناسب با سن شما و در مرحله پیشگیرانه( زیر سی سال )  است پوست دور چشم را رطوبت رسانی کنید. فراموش نکنید برای خرید کرم دور چشم خوب بر اساس بودجه ، سن و نیازی که دارید باید هزینه کنید . لازم نیست همیشه کرم های دور چشم گران بخرید در حالی که از کارکرد آنها کاملا مطمئن نیستید. همچنین فراموش نکنید که بعد از استفاده از هرگونه کرم یا سرم دور چشم نبایستی احساس کشیدگی ، سوزش و یا خارش در پوست ناحیه دور چشم داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید